Friday 29 August 2014

Smile as long as you can

Assalamualaikum,
Takk tahu nak mula dari mana. Hmm. Sejak kebelakangan ni selalu gaduh. Salah faham. Lepas tu pulak. Banyak masalah timbul. Masalah keluarga. Masalah kawan kawan. Masalah sendiri. Ya Rabbi. Takk tahu kuat ke takk hati ni. Bila aku perlukan dia, dia takk ada. Bila aku perlukan bahu untuk merintih, dia takk ada. Aku faham dia busy. Hmm. Tapi aku betul betul perlukan dia. Hanya minta dengar dan tenangkan aku. Beri sedikit nasihat. Tapi. Aku tahu. Dia bukan macam aku boleh berkorban macam macam. Tapi dia kena ingat. Orang yang sudi korbankan masa dia untuk dia, takk akan kekal lama. Mungkin dia akan pergi.
Awak. Saya tak minta banyak awak. Saya nak awak faham saya, macam mana saya faham awak. Ada bila saya time sedih dan susah. Bukan biarkan saya susah dengan orang lain. Dan bila happy dengan awak. Hmm. Awak. Mana awak. ��

No comments:

Post a Comment

Followers